Reklamacje i zwroty

Prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym.

Jeżeli powstała szkoda lub zauważono brak, prosimy spisać protokół odbioru.

Odpowiedni formularz posiada kurier.
Tylko protokół spisany przy odbiorze przesyłki, w obecności kuriera, uprawnia do zgłaszania reklamacji w postaci braku lub uszkodzenia mechanicznego sprzętu.

 

 

Klient, zgodnie z treścią art.7 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, uprawniony jest do odstąpienia od umowy sprzedaży Produktu bez podania przyczyn. W tym celu Klient powinien złożyć Sprzedawcy pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży Produktu, nie później niż w terminie 10 (dziesięciu) dni od daty doręczenia Klientowi Produktu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy - np. mailowo.

do góry
Sklep internetowy Shoper.pl